A Nemes Zsófia által vezetett társulat ezúttal a Budapesti Tavaszi Fesztivál keretén belül tartotta tripla bemutatóját a Művészetek Palotájában. A koprodukcióban készült (három teljesen különálló részből álló) előadás előzetes ismertetőjében mély gondolatok az elmagányosodásról, a kommunikáció hiányáról, az önazonosság kereséséről. S ha túltettük magunkat a kezdés előtti technikai nehézségeken (fél órás csúszás), másfél órán keresztül nézhetjük, hogyan vélekedik egy belga, egy magyar és egy szerb kötődésű koreográfus ezen témákról.
A Nemes Zsófia által vezetett társulat ezúttal a Budapesti Tavaszi Fesztivál keretén belül tartotta tripla bemutatóját a Művészetek Palotájában. A koprodukcióban készült (három teljesen különálló részből álló) előadás előzetes ismertetőjében mély gondolatok az elmagányosodásról, a kommunikáció hiányáról, az önazonosság kereséséről. S ha túltettük magunkat a kezdés előtti technikai nehézségeken (fél órás csúszás), másfél órán keresztül nézhetjük, hogyan vélekedik egy belga, egy magyar és egy szerb kötődésű koreográfus ezen témákról.
A Nemes Zsófia által vezetett társulat ezúttal a Budapesti Tavaszi Fesztivál keretén belül tartotta tripla bemutatóját a Művészetek Palotájában. A koprodukcióban készült (három teljesen különálló részből álló) előadás előzetes ismertetőjében mély gondolatok az elmagányosodásról, a kommunikáció hiányáról, az önazonosság kereséséről. S ha túltettük magunkat a kezdés előtti technikai nehézségeken (fél órás csúszás), másfél órán keresztül nézhetjük, hogyan vélekedik egy belga, egy magyar és egy szerb kötődésű koreográfus ezen témákról.
A PR-Evolution duplapremierje többszörös identitáskereső játék: egy régi-új társulat keresi önmagát, egy koreográfus régi társulatát, közben egy harmadik szereplő is belép a képbe, aki, úgy tűnik, megtalált valamit önmagából. Vagy legalábbis a társulatból. De pontosan melyikből?
A PR-Evolution duplapremierje többszörös identitáskereső játék: egy régi-új társulat keresi önmagát, egy koreográfus régi társulatát, közben egy harmadik szereplő is belép a képbe, aki, úgy tűnik, megtalált valamit önmagából. Vagy legalábbis a társulatból. De pontosan melyikből?